Forum -------------------- Strona Główna --------------------
--------------------
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nissan 350z

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -------------------- Strona Główna -> Motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silas
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 22:24, 01 Lip 2006    Temat postu: Nissan 350z

Cytat:
Sportowy rodowód

Dźwięk silnika. Doskonałe przyspieszenie. Niewiarygodna przyczepność na zakrętach i krótka droga hamowania. Każdy ruch 350 Z świadczy o jego sportowym rodowodzie.

Silniki

Silnik V6 3,5 l 300 KM
0-100 km/h w 5,8 sekund
Zgodność z normą EURO IV
Prowadzenie i hamowanie

Doskonałe wyważenie
Szeroki rozstaw osi
Hamulce Brembo
Trzy systemy wspomagające hamowanie

Silnik V6 3,5 l 300 KM
300 KM czystej mocy przy 6400 obr./min. Naprawdę czystej: bez turbin, dopalaczy i podobnych sztuczek. Dzięki płaskiej charakterystyce rozkładu momentu obrotowego ten wolnossacy silnik oferuje potężne przyspieszenie na każdym biegu.

0-100 km/h w 5,8 sekund
Kiedy naciskasz pedał przyspieszenia po prostu wciska Cię w fotel. Pierwszą setkę osiągasz już po niespełna 6 sekundach. Na tym emocje się nie kończą. Silnik cały czas ochoczo przyspiesza aż do osiągnięcia prędkości maksymalnej ograniczonej elektronicznie do 250km/h.

Zgodność z normą EURO IV
Silnik 350 Z jest nie tylko mocny. Jest również zgodny z normą Euro IV dla samochodów z silnikami benzynowymi, która dopuszcza wyjątkowo niską emisję tlenku węgla i innych zanieczyszczeń.
Doskonałe wyważenie
Idealny rozkład wagi przód/tył (w %) -53/47 pozwala na zachowanie kontroli na zakrętach. Przy ostrym hamowaniu przed zakrętem waga przenosi się na przód samochodu. Oznacza to poprawę trakcji przednich kół w momencie wejścia w zakręt. Chwilę później - gdy zaczynasz przyspieszać wychodząc z zakrętu - waga przenosi się do tyłu, a samochód w magiczny sposób uzyskuje równowagę 50/50. Perfekcyjne wyważenie pojazdu przez cały czas maksymalizuje trakcję wszystkich czterech kół.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -------------------- Strona Główna -> Motoryzacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin